Search
Close this search box.

آموزشگاه زبان دانیال

دوره های مکالمه انگلیسی دانیال​

دوره های مکالمه انگلیسی دانیال در  4 مقطع سنی مستقل بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و خردسالان با بهره گیری از مجرب ترین اساتید، به روز ترین تکنولوژی آموزشی و برترین کتب برگزار میگردند. در طرح درسی این دوره ها هر چهار مهارت اصلی زبان اعم از گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن مد نظر گرفته است اما محوریت اصلی کلاس ها تمرکز بر مهارت شنیداری و گفتاری می باشد. آماده کردن زبان آموزان عزیز برای شرکت در دوره های آیلتس و تافل در رده سنی خود از دیگر اهداف این دوره ها می باشد.

نوجوانان

دوره های مکالمه مخصوص نوجوانان به طور مستقل از سایر سنین در یزد با بهترین امکانات و تجهیزات در آموزشگاه دانیال برگزار می گردد.

top notch

دوره های مکالمه محور دانیال در مقطع بزرگسالان با بهره گیری از برترین کتب به روز تاپ ناچ به طور مستقل از سایرگروه های سنی در یزد با بهترین امکانات و تجهیزات در آموزشگاه دانیال برگزار می گردد.

خردسالان

دوره های شاد مکالمه انگلیسی مقطع خردسالان مستقل از سایر سنین در یزد با بهترین امکانات و تجهیزات در آموزشگاه دانیال برگزار می گردد.

کودکان

دوره های جذاب و کاربردی مکالمه انگلیسی دانیال در مقطع کودکان به طور مستقل از سایر سنین در یزد با بهترین امکانات و تجهیزات در آموزشگاه دانیال برگزار می گردد.