آموزشگاه زبان دانیال

درخواست نمایندگی موسسه دانش پویان دانیال

ویرایش 1398

مراحل اخذ نمایندگی

  1. ارائه مدارک و مستندات فرد متقاضی به همراه تکمیل فرم درخواست به موسسه دانش پویان دانیال جهت بررسی و اخذ تایید اولیه
  2. اخذ تاییدیه شرایط فیزیکی مکان مورد نظر توسط کارشناسان موسسه دانیال
  3. ارائه ضمانت حسن انجام کار به موسسه دانش پویان دانیال
  4. عقد قرارداد نمایندگی در صورت قبول کلیه مقررات اعطای نمایندگی موسسه دانیال
  5. اخذ مجوز حقوقی راه اندازی از آموزش و پرورش با ارائه معرفی نامه از موسسه دانیال

شرایط عمومی فرد متقاضی نمایندگی دانیال

  1. نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم سوء سابقه مالی (فرد ممنوع المعامله نباشد)
  2. داشتن حداقل ۳۰ سال سن
  3. داشتن حداقل مدرک کارشناسی
  4. سلامت روانی و نداشتن نقص عضوی که مانع از انجام وظایف مدیریتی باشد.
  5. داشتن حداقل 2 سال سابقه کار آموزشی (تدریس یا مدیریت).

مقررات کلی

  1. کلیه تبلیغات از هر نوع رسانه باید به تایید کتبی دفتر مرکزی برسد و استفاده از نمونه های تبلیغاتی ارائه شده توسط دفتر مرکزی الزامی است.
  2. نمایندگی ملزم به رعایت کلیه استانداردهای آموزشی و اداری اعلام شده توسط دفتر مرکزی است.
  3. نمایندگی باید نسبت به معرفی افرادی زیر و اخذ تاییدیه شروع بکار ایشان اقدام نماید:

-حد اقل یک نفر جهت انجام امور اداری آموشگاه

– یک نفر کارشناس آموزش برای کلیه تصمیمات آموزشی، اجرایی و مدیریتی،  از قبیل جذب و تربیت مدرسین و کادر آموزشی و اجرایی، نظارت بر درستی انجام کار، تعیین سطح ها و غیره

  1. نمایندگی می بایست در کلیه امور مالی، اجرایی و آموزشی ، از نرم افزار ثبت نام و اپلیکیشن دانیار استفاده کند.
  2. تمامی اساتید پس از تائید دفتر مرکزی، اجازه تدریس در نمایندگی را خواهند داشت.
  3. شهریه دوره ها و سایر خدمات آموزشی توسط دفتر مرکزی و با هماهنگی نمایندگی مربوطه  تعیین و ابلاغ می گردد.
  4. نمایندگان ملزم به امانت داری و حفظ کلیه بسته های آموزشی و اطلاعات محرمانه موسسه دانش پویان دانیال می باشند و در هیچ زمان و شرایطی مجاز به در اختیار قرار دادن آن به اشخاص ثالث نمی باشند.
  5. نمایندگی اجازه گسترش فعالیت خود با نام موسسه دانیال و یا با سایر نام ها از طریق راه اندازی شعبات دیگر (حضوری-مجازی) را بدون اخذ مجوز کتبی از موسسه دانش پویان دانیال ندارد.

ویژگی ساختمان مورد نظر جهت تاسیس مرکز

  1. ساختمان نمایندگی باید دسترسی آسان داشته باشد و در مناطق پر جمعیت باشد.
  2. ساختمان با استاندارد های  اداره اماکن همان شهر مطابقت داشته باشد و ظاهر ساختمان و فضای داخلی آن در شرایط مناسب قرار داشته باشد.
  3. ساختمان نمایندگی باید در محدوده مجاز و در حریم قانونی(150-200 متر) از سایر آموزشگاه ها و در خیابان اصلی واقع شده باشد.
  4. ساختمان نمایندگی باید مستقل و تک منظوره بوده و در صورت استیجاری بودن، قرارداد حداقل 2 ساله، به نام درخواست کننده و بصورت اجاره نامه رسمی باشد.
  5. ساختمان نمایندگی باید حد اقل 4 کلاس درس، محل ثبت نام، اتاق مدیریت، اتاق مدرسین، (کتاب فروشی و نمازخانه) داشته باشد.
  6. ساختمان نمایندگی باید دارای سیستم گرمایشی (شوفاژ) و سرمایشی و تهویه مناسب باشد.
  7. طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان و تابلو نمایندگی مطابق با استانداردها و الزامات دفتر مرکزی.

تجهیزات لازم برای مرکز

  1. کلیه کلاسها باید مجهز به امکانات کلاس هوشمند اعم از کامپیوترمتصل به اینترنت، بورد هوشمند، دیتا پرژکتور و صندلی های مناسب باشد.
  2. کانتر ثبت نام باید مجهز به دو دستگاه کامپیوتر متصل به اینترنت و یک عدد پرینتر و اسکنر باشد.
  3. نمایندگی باید مجهز به سیستم مدیریت ثبت نام و محتوای دانیار باشد.
  4. سیستم های داخلی باید از طریق شبکه بی سیم یا باسیم متصل باشند.
  5. دو خط تلفن
  6. اینترنت پر سرعت از طریق فیبر نوری و یا آنتن وایرلس

شرایط لغو نمایندگی

  1. موسسه دانش پویان دانیال این حق را برای خود محفوظ می دارد که در شرایط زیر و پس از دو بار اخطار کتبی، یکجانبه نمایندگی خود را لغو نماید.

    1. عدم رعایت استانداردهای سیستم آموزشی موسسه دانیال            
    2. عدم ارائه خدمات مناسب به مراجعه کنندگان    
    3. عدم رعایت مفاد قرارداد از سوی نمایندگی

امتیاز های اخذ نمایندگی

  1. امکان استفاده از نام تجاری و تابلو موسسه دانیال در سردر ساختمان و تمامی تبلیغات.
  2. برخورداری از یک سیستم آموزشی مجرب (حاصل 25 سال تجربه).
  3. . دریافت بسته آموزشی شامل کلیه آزمونها، کتاب های اصلی و تکمیلی، راهنمای مربوط و CD های مرتبط، چک لیست سطوح، سوالات تعیین سطح، سوالات مصاحبه.
  4. دریافت نمودار پیشرفت ترمیک زبان آموزان
  5. دریافت تمامی فرمها و آیین نامه های آموزشی و اداری موسسه دانیال.
  6. دریافت کارنامه و گواهی نامه پایان دوره با مهر و تاییدیه از موسسه دانیال.
  7. درج نام و آدرس نماینده در وب سایت موسسه دانیال به آدرس ir.
  8. ارائه نرم افزار و اپلیکیشن ثبت نام و مدیرت مالی موسسه دانیال.
  9. برخورداری از امکان استفاده از خدمات پشتیبانی و حمایتی (شامل کارگاه های آموزشی، کلاسهای مدیریتی، دوره های تربیت مدرس TTC،  مشاوره مالی، تبلیغاتی، آموزش ضمن خدمت و سمینارها توسط کارشناسان مجرب)، در صورت تقبل هزینه از طرف متقاضی دریافت شعبه…
  10. بهره مندی از نظارت های دوره ای توسط کارشناسان سیستم دانیال و ارائه پیشنهاد در جهت رفع موانع آموزشی.
  11. آموزش نحوه محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و نحوه عقد قرارداد برای اساتید و کارمندان
  12. دریافت نرم افزار نحوه محاسبه شهریه دوره ها بر اساس تعداد جلسات و ساعت تشکیل آنها.

تعهدات نمایندگی دانش پویان دانیال

  1. رعایت دقیق ضوابط و بندهای قرارداد.
  2. شرکت در سمینارها، کارگاه ها و کلاسهای توجیهی  که توسط دفتر مرکزی برگزار می گردد.
  3. برگزاری کلاس های آموزشی برای مدرسین و پرسنل جهت آشنایی با سیستم آموزشی موسسه دانیال.
  4. درج نام موسسه دانش پویان دانیال بصورت خوانا و مشخص در تمامی  پوستر ها و تراکت های تبلیغاتی.
  5. ارائه گزارش های دوره ای در خصوص بازدهی دوره ها
  6. تهیه مکان آموزشی مناسب  و تجهیزات آموزشی لازم  منطبق بر استاندارد های موسسه دانیال.
  7. اجرای دستورات وزارت آموزش و پرورش و تنظیم اسناد مربوطه و پرداخت کلیه دیون قانونی از قبیل مالیات و 4% آموزش و پرورش، بیمه پرسنل (اخذ کد کارگاهی به نام متقاضی از سازمان تامین اجتماعی و اخذ شماره ممیزی حوزه توسط وزارت دارایی به نام متقاضی اجباری است).
  8. استفاده از طرح، رنگ و آرم موسسه دانش پویان دانیال در سردر ساختمان و کلیه تبلیغات نمایندگی بدون افزودن هیچ پسوند، پیشوند و یا تغییر دیگر.
  9. رعایت تقویم آموزشی و استانداردهای موسسه دانیال در نوع و نحوه ارائه دوره ها و خدمات اموزشی.
  10. پرداخت بموقع حقوق و تمامی مزایای کارمندان، اساتید و  نیروهای خدماتی.
  11. پرداخت هزینه نرم افزار مالی- ثبت نامی و اپلکیشن موسسه دانیال و استفاده از آنها در کلیه فعالیت های سیستمی.
  12. پاسخگویی به ادارات و سازمانهای مربوطه از جمله آموزش و پرورش، کار، بیمه و غیره.
  13. نصب تقویم آموزشی و تمامی پوسترهای دوره های آموزشی به روز شده در فضاهای آموزشی استاندارد اعلام شده از طرف دفتر مرکزی.
  14. واریز حق امتیاز همکاری در زمان امضاء قرارداد و پرداخت قدرالسهم موسسه در پایان هر ترم آموزشی طبق قرارداد
  15. مسئول و پاسخگو بودن نمایندگی و شخص متقاضی در قبال تصمیمات و اتفاقات مربوط به شعبه خود.

مدارک و مستندات فرد متقاضی نمایندگی

  1. فتوکپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه متقاضی پس از تطبیق با اصل مدارک
  2. فتوکپی و اصل کارت پایان خدمت (آقایان)
  3. فتوکپی مدرک تحصیلی برابر اصل شده
  4. دو قطعه عکس ۳*۴ 
  5. ارائه مدارک تملک/ اجاره حداقل 2 ساله محل آموزشگاه
  6. ارائه ضمانت لازم برای اخذ نمایندگی

سوالات پرتکرار شما درباره دوره خردسالان

سوالات پرتکرار شما درباره دوره خردسالان

آزمونی است که مراکز زبان برای سنجش دانش اولیه زبان شما بصورت مصاحبه و یا کتبی مصاحبه از شما می گیرند.

آزمون تعیین سطح برای نوجوانان و بزرگسالان شامل آزمون کتبی و مصاحبه است اما برای خردسالان و کودکان فقط شامل آزمون مصاحبه خواهد بود.

در یادگیری یک زبان، صفر مفهومی ندارد، علاوه بر آن قرار دادن افراد بر اساس ادعای خودشان در سطوح مختلف باعث اتلاف وقت و انرژی استاد و کلیه زبان آموزان خواهد شد.

 کودکانی که هرگز آموزش زبان ندیده اند نیز لازم است از لحاظ سطح یادگیری زبان مادری و سایر فاکتور های موثر در تقسیم بندی آنها مورد مصاحبه قرار گیرند.

مدت زمان تحصیل شما در دانیال به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا: سن و سطح اولیه شما، نوع دوره ای که در آن ثبت نام می کنید، میزان تلاش شما برای یادگیری، پیگیری و ادامه تحصیل تا کسب نتیجه مطلوب، و در نهایت مقصدی که برای یادگیری خود در نظر گرفته اید. برای مشاهده چارت دوره های ما به این لینک مراجعه نمایید.

غیبت در کلاس ها بدون شک باعث عقب افتادگی شما از مباحث کلاس خواهد شد و از آنجا که تمرین های مکالمه در کلاس ها اتفاق می افتد جبران آن در منزل بسیار دشوار است، اما با توجه به اینکه مشکلات خبر نمی کند دانیال به هر زبان آموز که بیشتر از یک پنجم ترم یعنی چهار جلسه غیبت نماید اجازه شرکت در امتحان پایان ترم را نخواهد داد. این افراد می توانند در همان ترم مجدد تحصیل نمایند و یا از طریق آزمون سطح در هر سطحی که پذیرفته شدند ادامه تحصیل بدهند.