آموزشگاه زبان دانیال

دوره های خصوصی زبان

دوره های خصوصی ویژه کسانی است که به هردلیل امکان شرکت در کلاس عمومی را نداشته و منطبق با روحیات و شرایط خاص خود درخواست کلاس خصوصی میدهند. 

دوره های خصوصی دانیال شامل دوره های مختلف از مکالمه انگلیسی، آلمانی و روسی …گرفته تا آمادگی آزمون های داخلی و خارجی ازجمله کنکور، تافل، آیلتس، ept وغیره است. 

قابل ذکر است که این دوره ها بصورت حضوری و یا آنلاین برای تمام گروه های سنی  کودکان تا بزرگسالان برگزار می گردند.

دانیال بهترین اساتید خود را برای آموزش شما در این دوره ها در نظر گرفته و در کنار برنامه مدون و هدف محور، به یقین شما را به آرزوهایتان نزدیک می کند.

محور کار دوره های خصوصی زبان در دانیال:

برنامه ریزی- هدف گذاری آموزش- پشتیبانی و پیگیری آموزشی و ایجاد انگیزه مستمر در شماست.

چرا درخواست کلاس خصوصی زبان؟

بسیاری از افراد به دلایل مختلف شغلی، اجتماعی و حتی زمانی امکان استفاده از کلاس عمومی را ندارند و یا به دنیال دوره ها و روش هایی از تدریس هستند که شاید در دوره های عمومی برایشان میسر نباشد این گروه از افراد دوره های خصوصی (یک یا دونفره) و نیمه خصوصی(سه تا پنج نفره) زبان را انتخاب می کنند.

شرکت در این دوره های دارای مزیت های زیر می باشد.

  • تنظیم زمان و برنامه کلاس بر اساس تقاضای زبان آموز
  • امکان تشکیل کلاس در محل شما
  • تنظیم تعداد جلسات و سرعت پیشرفت بر اساس ظرفیت شما
  • تشکیل دوره های خاص و استفاده از منابع پیشنهادی شما
  • شخصی سازی روش های تدریس برای تسریع پیشرفت و بهره وری بیشتر شما

منابع درسی

اساتید دوره های خصوصی همگی دارای سوابق درخشانی در تدریس تخصصی زبان می باشند و بدون شک بهترین منابع آموزشی را برای تدریس به شما پیشنهاد می دهند.

این منابع شامل کتاب های بروز و فیلم های آموزشی مدرن می باشد و بدون شک این منابع به گونه ای انتخاب می گردد که در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به اهداف تان برساند.

اما چنانچه شما به دلایلی متقاضی تحصیل با استفاده از منابع خصای می باشید این امکان برای شما مهیا می باشد تا کتابهای مد نظر خود را معرفی نمایید.

 

روش تدریس

روش تدریس اساتید در کلاس خصوصی کاملا به هدف آموزشی که قبل از شروع کلاس برای این دوره ها در نظر گرفته شده بستگی دارد.

دوره های خصوصی به گونه ای اداره می شود که وقت زبان آموز در هنگام شرکت در کلاس بالاترین راندمان آموزشی را داشته باشد. بدین معنی که کلاس ها به گونه ای اداره می شوند که در طول کلاس زمان شما صرف کارهایی نشود که در منزل نیز برای شما به تنهایی قابل انجام است.

بخش عمده ای از آموزش دوره های خصوصی بصورت تکلیف بر عهده خود زبان آموز گذاشته خواهد شد تا از افزایش هزینه های شما جلو گیری شود.

شهریه و ثبت نام

از آنجا که دوره های خصوصی و نیمه خصوصی زبان برای خانواده ها پرهزینه می باشد، آموزشگاه دانیال نهایت تلاش خود را به کار بسته است که این دوره ها را با کمترین شهریه برای شما برگزار نماید.

تعداد نفرات، نوع دوره و سطح آموزشی که در آن قرار است تحصیل نمایید در تعیین مبلغ هر ساعت تدریس خصوصی (60 دقیقه) موثر می باشد.

برای اطلاع دقیق تراز مبلغ شهریه کلاس های خصوصی زبان با دفتر آموزشگاه زبان دانیال تماس حاصل نمایید.

لطفا در صورت نیاز به دوره خصوصی فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید تا کارشناسان دانیال در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.