Search
Close this search box.

آموزشگاه زبان دانیال

مدت زمان مورد نیاز برای یادگیری زبان دوم چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار متداولی که اغلب زبان آموزان می پرسند این است که زمان مورد نیاز برای فراگیری زبان دوم چقدر است ؟

بهترین پاسخی که برای این سوال می توان یافت این است که طول یک تکه نخ چقدر است؟

پرواضح است که این سوال بستگی به این دارد که منظور شما از “یادگیری یک زبان” چیست.

حتی با این فرض که منظورکسب مهارت های زبانی و واژگان یک فرد بزرگسال بومی باشد، بازهم پاسخ شفافی برای این سؤال وجود ندارد، زیرا حداقل بستگی به این دارد که کی، کجا، در چه سنی، چگونه، با چقدر صرف وقت و با چه متدی زبان دوم یاد گرفته شود.

بدیهی است که وضعیت یادگیری زبان یک کودک که مدام در منزل کارتون های انگلیسی را تماشا میکند، کاملاً متفاوت از وضعیت کودک هم سن او است که درگیریش با زبان دوم فقط به ۲ ساعت کلاس زبان محدود می شود. همینطور یادگیری فرد بزرگسالی که مدام آهنگ های خارجی را گوش کرده و رمان های زبان اصلی را دنبال می کند بسیار متفاوت از فرد شاغلی هست که مطالعه اش به تکلیف کلاسی محدود میشود.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که این سوال دغدغه ذهنیتان شده است، با خود صادق باشید. 

ابتدا به طور واضح هدف خود از یادگیری زبان را روی یک کاغذ یادداشت کنید. کاملا مشخص کنید منظورتان از یادگرفتن تا چه حد است؟ سپس ‌تعداد ساعاتی  که می توانید در روزفارغ از هر مشغله ای صرف یادگیری کنید را مشخص کنید، اگر متد خاصی مدنظرتان هست یا سبک یادگیری خاصی دارید آنرا نیز در یادداشت خود ذکر کنید.

با انجام این مراحل،‌گام اساسی ای را برداشته اید. تکلیفتان با خودتان مشخص است.  برای گام بعدی باید با شرکت در آزمون تعیین سطح، سطح تقریبی دانش زبانی تان را مشخص کنید تا بتوانید به راحتی با مشاوره گرفتن از اساتید تعیین سطح ما، مدت زمان تقریبی پروسه یادگیری خود را تخمین بزنید.

 به خاطر داشته باشید که در این مسیر هدفمند تیم حرفه ای دانیال لحظه به لحظه  همراه شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درزمینه تعیین سطح با شماره 36239658 تماس حاصل فرمایید.

همچنین درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر دراین زمینه می توانید ازطریق ایمیل

nazila_entezarii@yahoo.com ویاdanialschools@gmail.com  باما درتماس بوده و سوالات و مباحثی که دغدغه ذهنیتان هستند را مطرح نمایید تا در پست های بعدی به آنها بپردازیم.

اگر از این مقاله خوشتون اومده برای دوستانتون بفرستین.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Telegram
Share on Whatsapp

نظر خودتون را پست کنید.